- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Dostawa i zwrot
Czas realizacji
Staramy się aby każde zamówienie zostało wysłane w ciągu 24 godzin od zaksięgowania płatności. (w dni robocze)
Wysyłka
Produkty wysyłamy za pomocą kuriera Inpost, DPD, Paczka Orlen
Koszt wysyłki do paczkomatu Inpost – 16 zł
Koszt wysyłki kurierem Inpost – 18 zł
Koszt wysyłki kurierem DPD – 20 zł
Koszt wysyłki do skrytki Orlen - 13 zł
Koszt wysyłki kurierem DPD do Niemiec – 45 zł
FORMULARZ REKLAMACJI ORAZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prosimy o odesłanie formularza na adres mailowy: hi@ecopetspace.com
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)………………………………………………………………………Data:…………………………………………………….
– Adres konsumenta(-ów) : ……………………………………….……………………………………………………………………………………………………………..
– Numer telefonu:………………………………………….. – Adres e-mail: ………………………………………….………………………………………………..
– Nazwa banku ………………….………………………………………………………………….. ……………………….oraz numer konta bankowego:
ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT)
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć w ciągu 14 dni od dnia objęcia produktu w posiadanie.
————————————————————————————————————————————————-
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży poniższego (-ych) produktu (-ów):
Lp. Nazwa produktu Ilość sztuk
1.
2.
3.
Numer zamówienia………………………………………………………………………… Data złożenia zamówienia: ………………………………………………………………
Data i podpis ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
REKLAMACJA
Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta za brak zgodności produktu z umową istniejący
w chwili dostarczenia produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności produktu określony przez sprzedawcę lub osoby działające w
jego imieniu jest dłuższy.
————————————————————————————————————————————————–
Niniejszym zgłaszam reklamację dotyczącą produktu:
.………………………………………………………………………………………….…………………………..……………………………………………………………………….
Przyczyna reklamacji: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………………..
Żądanie reklamującego (właściwe zaznaczyć x):
☐ nieodpłatna naprawa ☐ wymiana na nowy ☐ zwrot zapłaconej ceny ☐ obniżenie zapłaconej ceny
________________________________________________________________
ADRES WYSYŁKI PRODUKTÓW ORAZ ADRES EMAIL SPRZEDAWCY:
………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………….
Data i podpis ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..